lauantai 2. maaliskuuta 2013

Muistikirjamaaliskuu - 2. päivä

Muistikirjamaaliskuun toisen päivän haasteena oli "esittele itsesi". Mulla ei tietenkään sattunut olemaan 
mitään paperisia naamakuvia itsestäni tältä vuosituhannelta, joten mennään nyt ihan näin kasvottomana. 
En kyllä yhtään tykkää omasta käsialastani, pitäis vähän enemmän harjoitella sen käyttöä.


Noita paperisia kuvioita olen saanut muutama vuosi sitten pussillisen jossain vaihdossa enkä ole niitä 
oikein osannut mihinkään käyttää, mutta nytpä sain ainakin muutaman hyödynnettyä. Onneksi tuo 
kierre antaa hieman enemmän periksi kuin tavallinen kirjansindonta, sillä näistä mun sivuista tahtoo tulla 
melko paksukaisia. Tekijänsä näköisiä, hihii. :)

9 kommenttia:

Anu kirjoitti...

Kiva

Kirsikka kirjoitti...

Hauskan sivun oot tehnyt. Etenkin tuo lanka on kiva. Ja minä kun taas ajattelin, että sinulla on mukavan selkeä käsiala!

Erja kirjoitti...

Anu: Kiitos :)

Kirsikka: Kiitos, ehkä mulla on jotain tiedostamattomia traumoja tuosta käsialasta :D

Tsirpukka kirjoitti...

Kivat sivut :)

Erja kirjoitti...

Sartsa: Kiitos :)

Silmukan saalistaja kirjoitti...

Kaunis käsiala ja kaunis sivu :)

Erja kirjoitti...

Silmukan saalistaja: kiitos :)

Anonyymi kirjoitti...

Ihania sivuja :) On niin hauskaa, kun tekijän kädenjäljen tunnistaa tällaisista jutuista!

-Anna-

Erja kirjoitti...

Kiitos Anna, kiva jos kädenjälki näkyy sinnekin asti :)