maanantai 27. joulukuuta 2010

Jouluyllätys



Sain herra B:ltä sellaisen jouluyllätyksen, että olen ehkä vieläkin vähän shokissa. Kauan toivomani digijärkkäri (mallia Canon EOS 1000D), on vihdoin minun! Nyt loppuu siis ainakin kamerasta valittaminen tässä blogissa, ja huonoista kuvista voi syyttää vain kuvaajaa. Harjoitella kyllä täytyy vielä, jotta saa lelusta kaiken irti.




Kaikki yllä olevat kuvat ovat tulevasta anoppilasta ja alla olevat myös sieltä lähistöltä. Harmikseni en ole saanut vielä yhtään aurinkoista kuvauspäivää.





Pukki muisti kyllä niin monilla muillakin hienoilla lahjoilla, että olin / olen vieläkin vähän huuli pyöreänä. Täytynee jatkaa tätä kilttinä olemista vielä tulevanakin vuonna.

2 kommenttia:

Kiku kirjoitti...

Olen niin onnellinen sun ja sun kameran puolesta! :) Ja ihmettelen yhä minkä pankin se nalle on ryöstänyt.. ;)

Erja kirjoitti...

Ei tarvi ryöstää ku tekee töitä!